Laia Arcones Pijem – de la passió pel marquèting digital a liderar projectes per l’impuls femení a les TIC

Play video
Play entrevista

Laia Arcones, professional amb una llarga trajectòria en el màrqueting digital i el món corporatiu, explica com la tecnologia es va convertir en la seva gran aliada per accelerar solucions i generar canvis. Després d’iniciar-se en grans empreses de consum i banca, va descobrir la importància d’entendre la tecnologia com una eina al servei de les persones. La seva maternitat, però, li va revelar els biaixos invisibles que encara persisteixen al món laboral: tot i reincorporar-se amb energia i resultats notables, va percebre que el seu esforç passava desapercebut. Aquest moment va marcar un gir en la seva carrera, orientant-la a fer visibles les dones i a combatre aquestes desigualtats.

Fruit d’aquest compromís va néixer l’Institut Más Mujeres, projecte amb què impulsa formacions, experiències col·laboratives i programes de mentoratge per empoderar dones i fomentar la seva presència al sector tecnològic. Laia defensa que cada persona ha de treballar en allò que li fa “brillar la mirada” i anima les joves a superar la por per entrar en aquest àmbit, on hi ha infinites oportunitats. Amb l’eslògan “d’una referent en surt una altra”, reivindica el valor de mostrar històries diverses que inspirin les noves generacions.

Scroll al inicio