1. 🗒️ Necessitats tècniques i logístiques per a la sala

    • Sala adjacent per a ponents i premsa

    • Pantalla de video al escenari
    • PC per projeccio de video i power point
    • Audio per el video o power point
    • Tècnic/a de so i llum present durant l’acte

    • Faristol amb micròfon per a autoritats

    • Micròfons de diadema per als ponents

    • Micròfon de mà per a la moderadora

    • Micròfon de mà per a preguntes del públic

    • Pantalla per projectar el banner de l’esdeveniment o vídeos breus

    • Cadires o butaques per als ponents (no taula)

    • Tauletes baixes davant de les cadires per a l’aigua i els papers

    • Aigües per als ponents

    • Sistema d’àudio a la sala

    • Possibilitat de controlar les llums amb diferents ambients: recepció, acte, vídeo…

    • Gravació completa de tot l’àudio (molt important)

    • Connexió elèctrica suficient i endolls accessibles a l’escenari

    • Connexió Wi-Fi estable per a ponents i organització

    • Senyalètica de l’acte (cartells o roll-ups amb el nom de l’esdeveniment)

    • MOLT IMPORTANT: gravació completa de tot l’àudio. No portem cap dispositiu USB; la gravació s’ha de fer des de la sala i enviar posteriorment per internet.
Scroll al inicio